abso-fucking-lutely

hola amigos!
idag är det redan onsdag vilket känns suuper, snart helg igen! dock läskigt, sista veckan i borlänge!

Idag har jag sagt farväl av ornäs och jag måste säga att det visade sig från sin bästa sida. Tog en långprommis och solen tittade till och med fram. Sen, med halva vägen gådd och superpepp-musik i öronen började jag (tro det eller ej) springa!!! orkade inte så långt idag utan kände snart av min högeraxel som spökat sen handbollen, men ändå. Har nog inte sprungit på 5 år! gick förbi ica och firade med en minimer! Sen såg jag en skymt av vattnet. Har faktiskt letat efter vattnet när jag varit här för jag vet ju att jag och david ngn sommar tidigare hittade ner till hamnen här. Jag älskar vatten, är nog inte gjord att bo mitt i landet utan sjöar nära. Blir så lugnt och rofylld av att se och höra vatten! Måste säga att jag kommer sakna ornäs, en hel del faktiskt!

Tittat klart på sex and the city också, nu känns det ännu mer som att man kommit till slutet av en era. Började kolla från första sänsongen när jag kom upp hit och nu såg jag de sista 8 avsnitten idag. Det är ungefär vad jag gjort idag alltså. 4 timmar sex and the city och 1 timme promenad! Tjänat 2900 också! David ringde och informerade om att  deklarationen kommit, det tackar vi för!

Här kommer lite sminkbilder från senaste tiden!


slutprov i fantasi, inspiration från tim burtons alice in wonderland

slutprov 50-tal

slutprov bröllopsmakeup efter modellens egna val

jag i 80-tals make och hår vid redovisningen av mitt och inez arbete på 70+80-talet!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0