long time no seen

Hellu folks!

Gud vet inte när det var jag uppdaterade er senast om mina eskapader. Har faktiskt haft sjukt mkt senaste tiden. I helgen var jag på kurs med oriflame i sthlm och kvällen tillbringades med vickan på strömpis. Sjúkt mycket folk var det men glad att vi var där då de nu ska höja lördags-åldern igen!

Igår var jag och vickan på en helvända på stan. Åt lunch på jensens och glass på mcd! Spanade kläder (hittade blandannat ett par slappa jeans jag provat tidigare på hm för 100kr). Sen bokade vi tatueringstid, så den 18 maj smäller det igen! :) blir den 5te tror jag va!?

Idag ska jag klippa mig, har väldig ångest dock för att jag har ingen aning om vad jag vill göra med håret nu! Så kanske att frisören får bestämma. Ska till cia på bara här och hon ska vara väldigt duktig så det blir nog bra! Lovar att visa om det blir ngn stor förändring!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0