måndag!

Hej hallå!
Vilken underbar måndag vi bjuds på! Strålande sol och sp varm så jag får köra korsdrag i lägenheten. Dock har jag suttit klistrad vid lagboken sen 8 imorse. Är iaf klar med tre uppgifter nu vilket innebär att jag bara har en kvar till imorgon och sen är jag ledig resten av veckan! Torsdag blir utbildning i sthlm på ID och fredag ska jag promenera med lisa!

Vet att jag lovade att lägga upp fler bilder från jobbet i lördags men jag mitt pucko sparade ju dem på pappas dator i borlänge! Tänkte inte så långt som att jag inte kommer ha tillgång till den! Måste påtal om det köpa en ny dator. Davids är groteskt stor att sitta med! Ska iaf sno bilder av erica från lördagen så ni får se lite bättre hur fina de blev!

Nu, ut i solen med dogsen. Ska handla ingridienser till pastasallad samt cola och glass! Kanske även färga ögonfransar och bryn för jag fick för mig att man kanske kunde se lite fräsch ut trots att man sitter här och degar! Orkar inte direkt sminka mig mer än lite ID över fejjan när man går ut!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0