neeeeeej

jo se på fasen, bara för att jag skrytit så om att jag ALDRIG är sjuk så går jag och blir tokförskyld! Har så otroligt ont i halsen, inte slemmig och hostig så utan bara som att det sitter en kniv i halsen! Det tänker jag dock ignorera totalt. Har just dammsugit och torkat golven. Snart ska jag ut med dogsen igen och sen börja med lunchen. Vickan kommer hit och käkar :) Hoppas hon har med glass till efterrätt! Annars ska jag nog ta det lugnt ikväll så det här skiten går över fort! Såklart hade jag varit på njoy och skulle till att börja träna denna vecka. Men tom jag inser att det inte är så smart just nu så det får vänta..

På torsdag ska jag till oriflame där jag fått jobb. Ska hålla i makeuputbildningar på kontoret här på norr (ligger verkligen bara 50 meter härifrån. PERFEKT! Hoppas det blir en hel del jobb så man får något att göra nu! Dock behöver jag ligga på 1½ bok per vecka för att hinna till tentan (vilket innebär ca 800 sidor/vecka) BÖH!

Ska klippa mig nästa vecka också, kan dock inte bestämma mig om jag ska klippa av det en bit eller spara ut. Känns som om det är bra slitet nu och vore skönt med lite förnyelse. Men kanske att det skulle få vänta till hösten? Äsch, vad tycker ni folk?


är lite sugen på en lång bob alá lauren conrad


mrs beckham har också väldigt fint hår, men kanske lite i kortaste laget, vet inte om jag skulle våga det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0