solsolsol

Så himla fint väder är det nu, känns som sommar! Känns surt att sitta inne och plugga hela dagarna. Idag har det bara blivit lite fixande med nya datorn! Blev en rosa liten skönhet men jag måste säga att jag än så länge inte är ett stort fan av windows 7. Men man vänjer sig väl kanske.

Annars ska jag leta reda på alla böcker jag ska ha liggandes ngnstans, vet att jag blandannat har gossipgirl och djävulen bär prada. Vore toppen med ngt mer att läsa än avtalsrätt i solen!

Nu tänkte jag iaf ta en långtripp ute med dogsen! Ser verkligen fram emot morgondagen i sthlm. Äskar den staden och lite sol på det och få träffa tjejerna så blire nog en toppendag!

Här är lite mer bilder från modevisningen i lördags!






















later!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Men... Den understa bilden är ju Alla kläder ifrån lager 157 juuu:)

2010-04-15 @ 09:39:51
Postat av: Maja

Galet snygga bilder:)

2010-04-15 @ 09:59:50
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Sanne

men vadå, man kan väl sitta ute o plugga också? sjukt härligt ju :D

2010-04-15 @ 10:33:19
URL: http://sannessanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0