söndagsångest

Man känner inte så mycket söndagsångest när allt man har att göra i veckan är att sola, hitta en frissa (och klippa sig) luncha med vickan och promenera med lisa. Sen ska man ju även ha diciplin att läsa de 1000 böcker som står i bokhyllan. Ska strukturera lite i veckan och lägga upp läs-schema för nu är det bara 1½ månad och sen väntar 2 15p tentor på två dagar! Sen ska jag förbi kicks igen och i största allmänhet leta lite jobb! Har ju iaf fått upp hemsidan nu. Ska försöka regga enskilda firman i veckan så jag kan börja lägga ut annonser för sminkning till bal och student.

Mitt i allt ståhej börjar jag känna mig sjuk. Är så slemmig i halsen, snorig och trött i kroppen! Har sovit skit senaste tiden så har väl med det att göra. Älskade sambo kom just med chokladte med honung till mig så nu ska vi kika på ballar av stål och sen sova. Typiskt att jag precis gått och fått provträningskort på njoy och skulle sätta igång med det, blir ju säkert inget denna vecka!

Här är bilden på matilda som ryan tog i kyrkan i falun i början av utbildningen. Gillar stämningen i plåtningen och hela bildserien kan ni se på www.ryangarrison.com/k


later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0