trötter

hej och förlåt för dålig uppdatering denna helg! Har levt som i en liten bubbla och inte alls brytt mig om verkligheten som stavas slutprovsvecka och massa juridikplugg! Usch vad mycket man har att ta igen i veckan!

Har denna helg kollat på film till tusen, åkt från matbord till matbord. Påskafton hos davids päron, påskdagen hos janne och dagen hos farmor (som som vanligt bjöd på bästa maten)

Lördagen innebar även fest! Ujuj, sista gången vi har fest på ett bra tag. Jag och tjejorna drog ut vid 11 och david med vänner stannade kvar. Alla var väl dock inte vänner om man ser till slutresultatet. Möttes vid hemkomsten strax efter 01 av 2 cm lera och öl i hela hallen. Nötter och glas täckte alla golv. Burkar överallt, spya på hela toan, vatten i hela min strumplåda (!!!???) och dessutom har någon snott min ID-foundation! Uscha mig. Placerade dåvarande barnet david i säng och städade till strax efter 4.

Som sagt, resten av helgen innebar mat mat mat och mat! Lite film och påskgodis på det och nu rullar jag!

Americas next topmodel och legally blonde på teve gör avslutet på helgen helt ok! (dessutom är ju måndagen gjord nu!)

Hörs i veckan, later!


Kommentarer
Postat av: Bea

Fyfan va vidrigt av någon att sno din ID foundation. Man tror man känner folk :O

2010-04-06 @ 21:11:04
URL: http://caughtinagoodromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0