utråååååkad

åh jag är så uttråkad, hatar när man bara väntar på något och inte för fem öre kan leva i nuet! imorgon är det avslutning. Vi ska hålla i sminkkurser med våra modeller och få se resultaten från våra plåtningar! Sen blire utgång med middag och party. Förhoppningsvis! För jag har glömt legget hemma i jackfickan! David har skickat en mycket fin bild på det så får se om det kan duga för vakterna på krogen. Annars ligger körkortet just nu i ett kuvert påväg hit. Enligt posten ska det ju bara ta en dag så får hoppas att det är här imorgon! Lördag är det modevisning! Blir bara jag och erica som sminkar så blir nog en hel del att göra med 15 modeller! Söndag åker jag hem och tänker ligga på sofflocket resten av den dagen. Måndag-onsdag ska jag göra en miljon uppgifter i avtalsrätten! BÖH! Torsdag bär det av till sthlm för utbildning på ID bareminerals :)

Nä nu ska jag nog kika på en shopoholics bekännelser! Kan nog få tiden att gå lite fortare iaf :)

later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0