dag elva

Hallå måndag!

Helgen sprang såklart förbi, lite segt på max igår men roligt med alla söta barn. Idag gjorde vi två makeuper på modellerna. Snälla marie som kom igår när min modell uteblev satt för mig idag med! Vi gick igenom clean beauty, vilket man ofta ser på bröllop osv. Det ska se sminkat, men väldigt naturligt ut! Man använder inga extrema färger eller starka konturer.

Efter första sminkningen på 1 timme och en kvart gjorde vi en där modellen själv fick välja och marie valde en riktigt cool turkos skugga som kändes väldigt sommar!

Tog en snabbtripp till lindex och hittade där en tröja jag ville ha hemma i örebro innan jul men som inte fanns i storlek. Lycka! Nu i eftermiddag ska jag pluggá och sen ställa mig på orbitrec (mord-maskinen) som snälla david släpat hit! Beach 2010 here i come. haha.





Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0