dag nio

Måndag eller fredag det är nog de ända dagarna som finns, för antingen är det måndag eller fredag. Gud vad tiden går fort.

Idag har vi jobbat med eyeliner och perfekt läpp. Det innebär verkligen precisionsarbete vill jag lova. Perfekt mun är något som ska ta säkert 15 minutet. Nu tog det såklart närmare en halvtimme för oss idag. Det ska målas med läpppenna, flera lager läppfärg och så pudras emellan för att få allt att hålla. Och sen få till symmetrin, för näsan allas munnar är ojämna, det är sånt man märker nu när man glor på folk hela dagarna. Tex är mitt högra öga något större än det vänsta. However, det blev helt okej men det är nu man måste börja jobba upp snabbheten. Imorgon är det första dagen med modell och jag börjar bli nervös. Men mest rädd är jag för att modellen inte ska dyka upp eftersom vi blir bedömda för första gången imorgon. Jaja, det går nog bra.



Nu ska jag surfa runt lite efter info till make imorgon på mig och modell.
Later!

Kommentarer
Postat av: Erica

fina bilder du har tagit från skolan :) kan du inte skicka lite bilder till mig sen ? :)

2010-02-04 @ 21:17:45
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0