dag tretton

Uäk, skitdag. Modellen dök inte upp idag heller så nu är det två brudar som dragits ut ur modellpärmen. Så himla opriffsigt att inte dyka upp. Nåväl. Löste sig till slut.

Kom hem efter lite flängande då vi käkade lunch på stan och sen drog runt på kuppan och ett par gymnasieskolor för att hitta modeller. Ingen luck där, borlänge visade upp sig från sin dödaste sida.

Kom hem och mår så himla illa. Ungefär som när jag städade badrummet med en liter klorin. Andades väl in skiten för länge och trodde nästan jag skulle dö. Haha. Tog bort nageltipparna och gjorde ordning idag och misstänker att det är lösnagelremovern som är boven. Börjar må lite bättre iaf så kanske kan få i mig lite mat ikväll.

Kupolen med anki igår var toppen. Speciellt med tanke på att jag påvägen dit ringde nordea och vesta satt in 6500 på kontot. Då blir man glad. Höll dock fint i pengarna och köpte bara ett par skor till david och lite smink! Till helgen vill jag lova att jag inte är lika sparsam. Förtjänar lite shopping då resten av våren lär bli fattig, blir gärna så när man inte jobbar och är van att ha mer än bara csn.

Bjussar inte på någon bild idag då jag helt ärligt inte orkar sträcka mig efter kameran och kamerasladden. Hörs imorgon när jag kommer hem till öret igen (åker med tåget direkt efter skolan!)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0