håååååvete

Idag var en bra dag. Tror provet gick superbra, eventuell ngn kontrastfärg som inte satt då jag totalt glömde plugga dem. Hoppas på full pott då det krävs för det professionella diplomet.

Kl 9 kom modellerna och det blev minst sagt en cool sminkning. De såg ut som förfrusna skyltdockor. Sminkade Adam, och stylade även hår. Han hade värsta Patrick Dempsey-håret. Ohlala ;)

Skickar upp bilder från när de stog i skyldfönstret lite senare. Blir nog snarare i helgen för nu orkar jag inte ens tänka mer. Missat en uppgift i avtalsrätt och ligger ca 1½ bok efter. Känner mig riktigt stressad och känns som att den kursen inte hinns med. Mejlat kursansvarig för att se vad man kan göra för just nu är det bara för mycket. Men måste verkligen ha mina 30 p denna vår för att kunna hoppa på med klassen i höst. Kanske kan läsa igen de 15 p som saknas om jag hoppar av nu i sommar?

Ska bli skönt med lite ledighet, ska komma ihåg datorn denna helg så kanske blir en uppdatering på tåget imorgon (om sj får hem mig i tid, eller för den delen ens får iväg ett jäkla tåg till örebro)

Later!


Kommentarer
Postat av: david:P

ett jävla tjöööt på dej;)

2010-03-11 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0