mingrönt



Jag ääääälskar isadoras vårkollektion. Brukar aldrig gilla isadora men tror jag hittat vad jag länge sökt, det PERFEKTA ljusrosa läppstiftet/glanset (på modellen) Och superfina rosa och mintgröna nagellack. Mintgrönt kommer ju superstort i vår och mycket 50-tal blir det om man kollar på makeupstores senaste kollektion också. Vill även ha den mintgröna och rosa ögonskuggan samt den naturliga palletten med skimmer- och matta skuggor. .

Klämde på alla grejer på maxi där vi nyss var, hela familjen tajkon! Hade dock inga pengar med, lägligt dock då pappa fick betala allt jag ville ha i matväg.

På måndag ska vi förresten till sunsvall på den första av 3 goldwell-hårvisningar som vi ska sminka. Den första mars är det på Virginska skolan i örebro och andra i karlstad. Ska bli så himla roligt :)

Nu äre mys i soffan, ska gå och lägga mig ganska tidigt då vi börjar 8 och kör till 16 imorgon med bla hårstyling. Igår gick jag och la mig 21 och sov till 7 imorse, är dock precis lika trött för det. Sitter i sen måndagen då tåget gick vid 05.30.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0