dag två

Hello folks!

Just kommit hem från andra dagen, gud va vi springer fram. Idag har vi gjort bas ink. puder, dusting, shading och highlighting. BÖH! man tror att det bara är att kleta på skiten, nope. Det tog oss en timme idag. Ska såsmåningom klara det på en kvart. Att allt ska in i extrem fart nu är för att vi fått praktik på lördag. En brud-visning. Jag vill vara med men känner samtidigt att jag vill hem och ta det lugnt. Dessutom kan ju inte hundarna vara kvar när tintin kommer hem. Så hur det blir med det får visa sig.

Nu ska jag renskriva anteckningarna, läsa kapitel 2 och.. det var nått mer. Men misstänker starkt att min hjärna nått bristningsgränsen nu, juridikstudier är nothing mot detta. Jo jusste, ska sätta mig och leta efter bilder med olika ansiktsformer.







later!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fytuuusan va jag är trött, min kropp vill arbeta men mitt huvud har visst tagit semester :S Är så mycket just nu, skit jobbigt =/ Jag behöver ha hjälp med hur man blandar baserna, det sitter ite riktigt och det är ju en sak vi MÅSTE kunna nu typ .. Aja Ses imorgon o sov gott! // Klasskompisen Sandra

2010-01-26 @ 20:55:19
URL: http://sandradaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0