drömmar

Är helt slut, orkar precis släpa mig till frysen och ta fram lite bröd. Är så tom i huvudet och trots att jag nu börjat med något jag vill känner jag mig mer förvirrad än någonsin. Ska jag jobba, ska jag läsa, ska jag satsa all in, ska jag göra det som är roligt! Idag vill jag faktiskt bara ligga hemma och dö. Inte göra ett dugg av det jag borde. Inte ha några måsten. Bara vara. Slippa tänka. Önskar att man kunde få ligga på en strand som mamsen. Eller garva åt något dumt david gör. För det är därför han är min människa. För att han får mig att skratta oavsett sitution och får mig att inse, allt fixar sig tillslut.


Kommentarer
Postat av: Erica

vila dig lite och ta nya tag. det här klarar ju du :) du är ju duktig.

2010-01-26 @ 19:39:33
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0