05.37

Yes, halv 6 imorse satte jag mig på tåget mot dalarna igen. Sista hela veckan, som avslutas med gruppredovisning på fredag och  slutfoto på söndag! Detta innebär sjukt mkt att göra i veckan.

Helgen var sjukt mysig och lugn :) Gick på stan och inhandlade en superfin ny skinnjacka (som min snälla sambo köpte till mig) och lite annat smått och gott. Sen blev det äntligen besök hos jimmie och camilla och kika på lille theo! Vilken going, värsta mohawken hade han!

Dogsen är med denne vecka, hinner hem och lämpa av dem i öret och fira nea på fredag innan jag tar bilden tillbaka hit på lördagkväll. Men vi hörs ju före det! Denna vecka är det fantasi som står på schemat så jag ska försöka komma ihåg kameran varje dag!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0