äntligen

hej alla!
Gud vad mycket vi har just nu, därav dålig uppdatering här. Dessutom bestämde min dator sig för att gå och dö i tisdags. Så nu hoppas jag för kung och fosterland att jag (eller ja, någon kunnig människa) kan rädda de två senaste åren av mitt liv på den där datorn. Bland annat har jag alla bilder till mitt kartotek som ska lämnas in i skolan innan vi slutar. Dessutom valde datorn att avlida dagen efter jag skrivit ihop hela mitt och inez arbete om 70- och 80-talet. Så det var bara att skriva om!

Imorgon har vi alltså redovisning på arbetet, söndag är det slutfotografering och nästa onsdag är det stora teoriprovet! Idag slängde vi dessutom in lite praktik på det hela (för allt annat räcker ju inte) Men det var himla roligt. Gjorde två tjejer till skyltdockor! Massa blå skugga, rosa läppar och sjuka hår! Roligt att verkligen få jobba med håret ordentligt, blev mkt nöjd!

Annars har vi haft fantasivecka hela veckan så det har bjudits på mycket roliga sminkningar! Imorgon fyller syster år så jag och pappsen åker bil till öret efter skolan! Sen händer något annat väldigt kul som ni kanske får reda på imorgon om ni är snälla, men änsålänge är det en hemlis!

Blablabla, vet att jag är sjukt ostrukturerad just nu men det är såhär det ser ut i mitt huvud! här kommer lite bilder istället för mer blarr!


avatarmake på lina



en sneakpeak på min slutfotomakeup, lina som en geisha

tema godis! linda med socker om läpparna och godisfärger

ronja har varit ute i snön oh börjat frysa

dagens levande skyltdockor

mycket nöjd med linnéas frisyr, hela håret är tuperat och våfflat med volymemaster,
uppsatt i en mojikan och sen tvinnat och uppsatt!



provade frillor mellan skola och jobbet

bröderna fluff!

vackra frida med 20-tals fantasi

later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0