antm

AMERICAS NEXT TOP MODEL! Och så svenska holywoodfruar på det, en piggelin i magen och dator i knät. Behöver jag säga att jag är lycklig just nu. En ring på fingret gör ju inte saken sämre heller :)

Slutfotograferingen igår gick bra, tror bilderna blev mycket fina, mycket tack vare ryan. Fick lite tidspanik och håret gick såklart inte lika bra som när jag övade. Såg lite av bilderna på lina och helheten är helt underbar!

Idag har vi haft heldag med 30 och 60-tal. Imorgon är det dragqueen!! Äntligen! Onsdag åker jag hem och direkt till en filminspelning jag ska sminka som johnny fixade! Blir inspelning hela helgen antagligen men ska trycka in lite ledighet också. På lördag blire mat hos davids och kvällen bjuder på förlovningsfest/hejdå fest för therese!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0