blaha

Är så trött så jag mår illa just nu, men det är bra för hungern lyser med sin frånvaro. Efter gårdagens bravader är det tur :) Efter heroes och ett helt paket mumsmums (inköpta på ikea) med sambo kom vickan över för lite mat. Bidde grillad kyckling, fläskfilé, sallad och pommes. Mumma! Sen kom bea för massa tjejsnack! Mysig söndag måste jag säga!

Ska väl ställa mig på mordmaskinen en halvtimme eller så, sen ska jag kolla på svenska hollywoodfruar ikväll, det missar ni väl inte?


här sitter jag om dagarna och fnular vid datorn. Idag har jag skrivit ihop ett arbete om 70 och 80-talet som Inéz och jag ska redovisa på fredag, självklart i tidenlig utklädnad och make :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0