det var den helgen det

Hej alla! Tiden rusar förbi och imorgon är det redan dags för slutfotografering. usch jag är riktigt nervös och känner mig inte så förberedd som jag önskar men nu finns det inte mer att göra än sitt bästa.

I fredags firade vi systeryster som fyllde 17, sen blev det bara mys hemma! Idag gick vi upp och åkte till davids päron för frulle. Redan 12 var på på sf för att se alice i underlandet :) Äntligen har ju örebro fått 3D. Efter lite shopping (fyndade bla ett par vita sneakers på entertainment för 199 och en klänning till påskafton för 159) bidde det mat på efesos! Är ju så otroligt gott.

Vid 18.30 satte jag mig i bilen upp till bolrlänge igen, utrustad med godis och hög musik på radion! Trodde jag skulle kunna chilla med farthållaren på hela vägen. Men ack nej, efter 20 minuter började det spöregna och i mörkret såg jag typ 10 meter frammåt. När det inte vräkte ner var det tjock dimma. men, men, jag är ju uppe iaf! Nu ska jag sova med tanke på att vi förlorar en timme inatt! Typiskt att natt på muséet börjar nu, min favoritfilm!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0