ny vecka

Gud vi är redan inne på 7de veckan vilket innbär att vi är väl över halvvägs - läskigt! Idag körde vi 15 minuters makeuper för att träna upp snabbheten. Imorgon blir det programledarmakeup på 30 minuter och då kommer mamma hit <3

Helgen som gick var riktigt toppen. I fredags blev det massa mys framför teven och i lördags drog vi på oss skidorna och åkte till romme! Vi var ju inte själva kan jag informera om då ungarna här uppe har sportlov vecka 9. Lägg på lite sol och ett par minusgrader på det så inser man snart att det vra köö freakin everywhere! Men oj så roligt det var och sambo var mycket duktig på sina blades trots att det bara var tredje gången för honom. Igår låg vi inne och vårdade vår träningsvärk och våra blåmärken. Det längsta vi kom var till ica för ostbågar och godis!







Lika underbart väder har vi ju haft idag så efter lunchen tog jag och grabbarna en lång promenad runt ornäs, första riktiga promenaden i år. Annars är det ut och in, fort som tusan för att inte frysa ihjäl. Nu ligger de utslagna här bredvid i soffan och jag ska kika över vad jag behöver för böcker till kurserna framöver.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0