over and out

Nä nu ger jag nog upp och kryper till sängs. Svenska hollywoodfruar är sjukt underhållande men det börjar kännas att jag gick upp 5 imorse. Imorgon är jag ledig vilket är sjuuuukt behövt. Ska plugga hela dagen (juridik) ha en arbetsintervju på telefon och terrorisera makeupstores personalansvarige! Anki tyckte jag var uppstyrd och ja, jag tror jag blivit ganska uppstyrd. Det behövs liksom när man har 1852539 bollar i luften samtidigt!

Har ju alltså fått erbjudande om att komma och provsminka i göteborg för modelhouse. Har hört delade meningar om företaget men ett jobb är ett jobb, dock var det stockholm, om något, som kunde locka mig från örebro. Göteborg vet jag inte om det är min grej men vi får se hur det blir. Gah, varför finns det inga vettiga jobb i öret?

Nä kanske borde blivit hollywoodfru istället?
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0