stress-stress

hoho, hoppar in här för att visa våra fina grabbar från idag! Så himla roligt har vi haft det! Nu är det stress. Har kommit hem, tränat, packat ihop mitt liv här i borlänge som snart är till ända och nu ska jag pluggapluggaplugga till teoriprovet imorgon, HJÄLP! Mitt i alltihop bryter jag av en nagel. Haha så då måste det hinnas fixas. Imorgon efter provet sätter vi oss på tåget hem. Direkt från resecentrum ska jag ta mig till tullängen där jag ska sminka en filminspelning med en av johnnys kompisar (Har jag nog redan sagt).. Och för att stressa upp mig ännu lite mer kanske jag fått ett jobb som jag så gärna vill ha, men bara kanske, och nu kan jag inte tänka på något annat!

GAAH! Haha här kommer bilderna för nu har jag inte tid med er mer!


inez in action!

sandras modell

ericas modell

min modell aka anette!

sebastian, inez modell! nästan såå man blir avundsjuk!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0