long time no seen

Hellu!

Var länge sen man klöddade ner ngt här. Vi är i skolan/jobbar konstant. Här kommer iaf lite bildregn från senaste dagarna!


I torsdags var vi i falun och sminkade modeller som skulle vara levande skyltdockor i en nyöppnad butik! Dock ser min modell inte vidare levande ut här, haha! Bidde ljus bas med mycket skimmer och dessutom latex i hela ansiktet för rätt feeling. Roligt jobb!



I helgen blev det lugnt bortsett från lönelördag på strömpis. Bea jag och vickan slog klackarna i taket efter förfest hos först vickan sen jocke. Bild från strömpiskön :)



Måndag och tisdag var det praktik med goldwells hårvisningar i örebro (på slottet) och i karlstad. Senaste tiden har vi vekrligen lärt oss att sminka överallt! I karlstad (nedan) hade jag modellerna sittandes på fotölj-ryggstödet och sminket bland alla hårprodukter.


Erica in action!

Under onsdagen var vi med ryan och plåtade 4 killar och en tjej för skank (ett skate-klädmärke) Vi sminkade på wayne's coffehouse i falun och sen plåtade vi i ett parkeringhus och på en reklambyrå. Började kl 09 och först vid 20.30 gjorde vi sista påbättringen för sista ombytet sen gav vi upp. de övriga plåtade dock in på natten.

Idag har vi gjort ännu en plåtning med ryan som vi stylat, sminkat och fixat hår på alldeles själva. Blev balklänningar, sotning och bleka läppar i kristine-kyrka i falun! Mycket nöjd med resultatet och min modell matilda var superduktig!






Blev lite shopping i falun efter plåtningen. Blandannat underkläder, en halsduk och lite smink och plock.

Imorgon ska vi plåta en reklambild med lina som modell för min del. Blir med en nya fotograf i studion på skolan så det ska bli kul. I helgen kommer david hit och på lördag blir det Romme och skidor :)

Nä nu ska jag fixa med rapporten för veckan som gått, Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0